مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 08:252021-10-02اجتماعي

تصمیم گیری برای برگزاری کلاس های حضوری بعد از اتمام واکسیناسیون


مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: تصمیم گیری برای برگزاری کلاس های حضوری مدارس استان بعد از اتمام واکسیناسیون انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از اداره اطلاع رسانی و واکسیناسیون دانش آموزان هم انجام شود.

وی بیان کرد: واکسیناسیون دانش آموزان پایه دوازدهم آغاز شده و گروه سنی 12 تا 18 سال جزو گروه هدف بعدی هستند که پس از اینکه نوع واکسن مشخص شد مقدمات کار را فراهم کردیم و پیش بینی می کنیم که تا پایان مهر ماه به تدریج واکسیناسیون دانش آموزان انجام شود و مدارس به صورت حضوری از اواخر مهر و اواسط آبان ماه به تدریج کار خود را آغاز کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی عنوان کرد: پس از اتمام واکسیناسیون دانش آموزان با تصمیم شورای مدرسه و رعایت پروتکل های بهداشتی تصمیم گیری برای برگزاری کلاس های حضوری انجام می شود که تاکنون دو مرحله شارژ سرانه بهداشتی داشتیم تا مدارس مقدمات کار را برای بازگشایی انجام دهند.

حسین آبادی با اشاره به اینکه برای خانواده ها هم در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی فرزندان خود فرهنگسازی شده، گفت: برای بازگشایی و حضور حداکثری دانش آموزان باید واکسیناسیون انجام شود تا والدین به دور از دغدغه فرزندان خود را راهی مدرسه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم گیری برای برگزاری کلاس های حضوری بعد از اتمام واکسیناسیون

تصمیم گیری برای برگزاری کلاس های حضوری بعد از اتمام واکسیناسیون