مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 08:402021-10-02اقتصادي

گسترش همکاری های تجاری با حضور در نمایشگاه ها


رییس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: با اتاق بازرگانی در نمایشگاه های مختلف، زمینه گسترش همکاری های تجاری را با سایر کشورها به وجود می آورد.

- ایسنا/زنجان رییس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: با اتاق بازرگانی در نمایشگاه های مختلف، زمینه گسترش همکاری های تجاری را با سایر کشورها به وجود می آورد.

علی یگانه فرد صبح امروز (10 مهرماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای عملیاتی کردن نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان، اظهار کرد: در همین راستا حضور در نمایشگاه های خارجی و داخلی برنامه ریزی شده است.

وی نمایشگاه های بین المللی را یکی از محورهای توسعه همکاری و آشنایی تجار و فعالان حوزه های مختلف اقتصادی عنوان کرد و افزود: آشنایی با تولیدات و زمینه های دیگری که موجب رونق اقتصادی و ارتباطات تجاری و اقتصادی می شود نیز از دیگر مزایای برگزاری نمایشگاه ها است.

این مسئول از حضور اتاق بازرگانی زنجان در نمایشگاه گردشگری و سفر در استان وان ترکیه خبر داد و گفت: با سرعت گرفتن واکسیناسیون در ایران و دیگر کشورها برگزاری نمایشگاه ها رونق گرفته و امید است تا با پایان پاندمی بتوان توسعه اقتصادی را از طریق برگزاری و حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی دنبال کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری های تجاری با حضور در نمایشگاه ها

گسترش همکاری های تجاری با حضور در نمایشگاه ها