مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 08:402021-10-02ورزشي

قهرمانان کاراته در قم معرفی شدند


مسابقات کاراته قهرمانی استان قم پس از دو روز رقابت کاراته کاها به میزبانی خانه کاراته، قهرمانان هر دو بخش کاتا و کومیته خود را شناخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، هیات کاراته استان قم مسابقات قهرمانی کاراته قم را در خانه کاراته به منظور شناخت برترین ها برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور در دو بخش بانوان و آقایان و در هر دو قسمت کاتا و کومیته برای رده های سنی نوجوانان، جوانان و امید برگزار کرد.

در بخش کاتا و رده سنی نوجوانان محمدجواد هدیه لو مقام اول را کسب کرد، امیرحسین طریزآبادی نایب قهرمان شد و امیرعباس نعیمی به همراه رضا تلخابی در جایگاه سوم قرار گرفتند، در رده سنی جوانان نیز متین محمدی یکتا، محمدمصطفی الماسی و محمدحسین امامی منش در جایگاه های اول تا سوم ایستادند و سیدمجید وکیلی و محمدامین صالح در رده سنی امید اول و دوم شدند.

همچنین با پایان رقابت های بخش کاتای انتخابی بانوان استان قم به ترتیب فاطمه اخویان، فاطمه حسنی و هدیه موسوی در رده های سنی نوجوانان، جوانان و امید مقام نخست را کسب کردند.

برترین های بخش کومیته رده سنی نوجوانان: وزن منهای 57 کیلوگرم: سیدمحمدصدر فروغی، مبین خاکدامن، سیدمیلاد مرتضایی و امیرمحمد رشید وزن منهای 52 کیلوگرم: میثم حسینی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانان کاراته در قم معرفی شدند

قهرمانان کاراته در قم معرفی شدند