مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-02سياسي

شرایط نیجریه برای رفع فیلترینگ توییتر/ لزوم پرداخت مالیات و تأسیس دفتر نمایندگی


رییس جمهور نیجریه اعلام کرد در صورتی رفع فیلترینگ توییتر رخ می دهد که این شبکه اجتماعی دفتری محلی در این کشور تاسیس کرده و مالیات بپردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از تک کرانچ، محمدو بوهاری رییس جمهور نیجریه روز گذشته اعلام کرد ممنوعیت فعلی درنظر گرفته شده برای فعالیت توییتر قابل رفع است.

اما این شبکه اجتماعی باید شرایط خاصی را رعایت کند.

وی که در جریان یک سخنرانی تلویزیونی به مناسبت شصت و یکمین سالگرد استقلال این کشور سخن می گفت افزود: توییتر برای انتشار اخبار و اطلاعات غلط مورد استفاده قرار گرفته و برخی اشخاص بد از این پلتفرم برای سازماندهی، هماهنگی و اجرای فعالیت های مجرمانه، انتشار اخبار دروغین و دامن زدن به احساسات قومی و مذهبی سوءاستفاده می کنند.

علت تعلیق فعالیت های توییتر در نیجریه همین موارد اعلام شده و به گفته رییس جمهور نیجریه توییتر باید هفت اقدام برای فعالیت مجدد در نیجریه انجام دهد که از جمله آنها می توان به تاسیس یک دفتر محلی، پرداخت مالیات و همکاری با دولت نیجریه برای وضع قوانینی در مورد توییت های مضر اشاره کرد.

به گفته وی ، کمیته ای که وی در کنار یک تیم فنی در نیجریه تاسیس کرده ، توییتر را برای بحث در مورد این موضوعات دعوت کرده است: امنیت ملی و انسجام ثبت نام ، حضور فیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط نیجریه برای رفع فیلترینگ توییتر/ لزوم پرداخت مالیات و تأسیس دفتر نمایندگی

شرایط نیجریه برای رفع فیلترینگ توییتر/ لزوم پرداخت مالیات و تأسیس دفتر نمایندگی