مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 10:052021-10-02ورزشي

برنامه های پورشیب برای تکواندو ایلام


رییس هیئت تکواندو استان ایلام گفت: متاسفانه در حال حاضر هیچ باشگاه دولتی کاراته در سطح استان نداریم که یکی دیگر از برنامه های هیئت، ساخت باشگاه دولتی در شهر ایلام و شهرستان های استان است.

- مهراد پورشیب که 31 شهریور به عنوان رییس هیئت تکواندو استان انتخاب شد، با حضور در ایسنا، ضمن قدردانی از احمد کریمی راد مربی، پیشکسوت و رییس پیشین هیئت کاراته استان ایلام، اظهار کرد: اگر الان آرامشی وجود دارد مدیون خون پاک شهیدانی است که جان خود را برای دفاع از مهین تقدیم کردند که به همین مناسبت در استان ایلام در روزهای 8و9 مهر به یاد 3هزار شهید دوران دفاع مقدس مسابقه ایی برگزار شد که نفرات برتر این مسابقه به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.

وی اعتماد به جوانان در دوران دفاع مقدس و استفاده از آن ها را یکی از رمزهای موفقیت در جنگ دانست و گفت:مسولان استان ایلام خصوصا مسولان ورزشی به جوانان در حوزه مدیریت بها دهند تا بتوانند برنامه های خود را همچون فرماندهان جوان دوران جنگ به نمایش بگذارند و موفقیت کسب کنند.

پورشیب مدیریت،آموزش،استعداد یابی،گسترش زیرساخت ها و نخبه پروری را از اولویت کارهای خود دانست و گفت: متاسفانه در حال حاضر هیچ باشگاه دولتی کاراته در سطح استان نداریم که یکی دیگر از برنامه های هیئت ساخت باشگاه دولتی در شهر ایلام و شهرستان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های پورشیب برای تکواندو ایلام

برنامه های پورشیب برای تکواندو ایلام