مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 10:102021-10-02اجتماعي

جشنواره شهید رجایی در پی ارتقای کیفیت خدمات دستگاه های اجرایی به مردم است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمانشاه هدف از برپایی جشنواره شهید رجایی را ارتقای کیفیت خدمات دستگاه های اجرایی به مردم عنوان کرد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمانشاه هدف از برپایی جشنواره شهید رجایی را ارتقای کیفیت خدمات دستگاه های اجرایی به مردم عنوان کرد.

حبیب الله وفایی امروز(10 مهر) با حضور در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، اظهار کرد: در جشنواره شهید رجایی، ادارات و نهادها براساس شاخص های عمومی و اختصاصی در نظر گرفته شده مورد ارزیابی قرار می گیرند تا در نهایت دستگاه های برتر استانی معرفی و پس از آن هم دستگاه ها در سطح ملی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

وفایی با بیان اینکه بر اساس نتایج جشنواره شهید رجایی، امسال بنیاد شهید و امور ایثارگران، شرکت توزیع نیروی برق و شرکت برق منطقه ای غرب سه دستگاه برتر بر اساس امتیازات شاخص های اختصاصی معرفی شدند، گفت: همچنین شرکت برق منطقه ای غرب و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هم به عنوان دو دستگاه برتر بر اساس مجموع امتیازات شاخص های عمومی انتخاب شده اند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمانشاه ادامه داد: همچنین در جشنواره شهید رجایی امسال در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، در گروه عمومی و قضایی اداره کل امور ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره شهید رجایی در پی ارتقای کیفیت خدمات دستگاه های اجرایی به مردم است

جشنواره شهید رجایی در پی ارتقای کیفیت خدمات دستگاه های اجرایی به مردم است