مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 10:102021-10-02سياسي

اعلام موضع حوزه علمیه درباره گردشگری


مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی گردشگری، آمادگی حوزه های علمیه را برای کمک به فرهنگسازی، توسعه و ترویج صنعت گردشگری اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، درحالی که صدای مخالفانِ گردشگری گاه گداری در کشور شنیده می شود و همچنان مقاومت هایی برای پذیرش گردشگری وجود دارد، آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور به مناسبت روز جهانی گردشگری پیامی داد و آمادگی حوزه های علمیه برای کمک به فرهنگسازی، توسعه و ترویج صنعت گردشگری را اعلام کرد.

این پیام آیت الله علیرضا اعرافی که عضو شورای نگهبان و نماینده مجلس خبرگان رهبری نیز هست، با واکنش مثبت فعالان گردشگری مواجه شده است.

به ویژه آن که اظهارنظرهای منفی درباره گردشگری و مانع تراشی ها نسبت به آن همچنان رواج دارد و سبب تحدید گردشگری و برخوردهای سلیقه ای در برخی مناطق شده است.

در پیام مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور که خبرگزاری حوزه آن را منتشر کرده، آمده است: أفلم یسیروا فی الأرض فتکون لهم قلوب یعقلون بها أو آذان یسمعون بها روز جهانی گردشگری، فرصتی برای قدردانی از تلاش فعالان صنعت گردشگری و تأکید بر اهمیت توسعه این صنعت در کشور عزیزمان ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام موضع حوزه علمیه درباره گردشگری

اعلام موضع حوزه علمیه درباره گردشگری