مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 10:102021-10-02اقتصادي

پایداری تولید مرغ در استان قزوین با رشد بیش از 6 درصدی جوجه ریزی


رییس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: جوجه ریزی در مرغداری های استان در 6ماهه ابتدایی امسال نسبت به زمان مشابه سال گذشته 6درصد رشد داشته و نشانه پایداری تولید مرغ در سطح استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین فاطمه خمسه اظهار کرد: مجموع جوجه ریزی مرغداری های گوشتی استان در نیمه اول سال جاری به بیش از 15 میلیون و 540 هزار قطعه رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل (14 میلیون و 577 هزار قطعه)، 6.

6 درصد افزایش داشته است که نشان دهنده اعتماد واحدهای تولیدی به تمهیدات و اقدامات سازمان جهاد کشاورزی استان و همراهی آن ها با این سازمان در پایداری تولید است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه این استان از جمله استان های پیشتاز و پیشرو در امر تولید مرغ محسوب می شود، خاطرنشان کرد: استان قزوین در شرایط تحریم و مشکلات تأمین نهاده، همواره توانسته بیش از میزان تعهدات خود در راستای تولید محصولات دامی از جمله مرغ گام بردارد.

خمسه گفت: استان قزوین جزو معدود استان های کشور است که قیمت مرغ در آن با نرخ مصوب تنظیم بازار عرضه می شود، با برنامه ریزی ها و تمهیدات اندیشه شده توسط سازمان جهاد کشاورزی استان در تأمین نهاده های مورد نیاز مرغداران، تولید و عرضه مرغ در سطح استان همواره به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری تولید مرغ در استان قزوین با رشد بیش از 6 درصدی جوجه ریزی

پایداری تولید مرغ در استان قزوین با رشد بیش از 6 درصدی جوجه ریزی