مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-02ورزشي

ترکاشوند: با دست خالی و بدون بازی تدارکاتی ششم جهان شدیم


سرمربی تیم ملی والیبال ناشنوایان گفت: در شرایطی به جایگاه ششم جهان دست پیدا کردیم که نه از بازی تدارکاتی برخوردار بودیم و نه بازیکنان تجربه حضور در میادین بین المللی را داشتند.

- سرمربی تیم ملی والیبال ناشنوایان گفت: در شرایطی به جایگاه ششم جهان دست پیدا کردیم که نه از بازی تدارکاتی برخوردار بودیم و نه بازیکنان تجربه حضور در میادین بین المللی را داشتند.

محمد ترکاشوند در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم ملی والیبال ناشنوایان در مسابقات قهرمانی جهان ایتالیا، اظهار کرد: سطح مسابقات والیبال ناشنوایان قهرمانی جهان به حدی بالا بود که قابل مقایسه با 4 سال گذشته نبود و تیم ها از آمادگی بالایی برخوردار بودند.

متاسفانه تیم ما در این 4 سال کار خاصی انجام نداده بود و تنها با برگزاری 2 ماه اردوی آمادگی و بدون داشتن بازی تدارکاتی عازم ایتالیا شدیم.

وی گفت: ما در حالی راهی ایتالیا شدیم که 5 بازیکن ما به دلیل جوان بودن و نداشتن تجربه بازیهای بین المللی استرس زیادی برای رقابت با حریفان جهانی خود داشتند و 3 بازیکن دیگر نیز به دلیل آماده نبودن ویزا درست زمان شروع مسابقات به ترکیب تیم اضافه شدند، در حقیقت با مشکلات زیادی در مسابقات جهانی ایتالیا شرکت کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکاشوند: با دست خالی و بدون بازی تدارکاتی ششم جهان شدیم

ترکاشوند: با دست خالی و بدون بازی تدارکاتی ششم جهان شدیم