مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 10:202021-10-02اقتصادي

اطلس شهری کودکان و نوجوانان تدوین می شود


معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2 از تهیه و تدوین اطلس شهری کودکان و نوجوانان به منظور دستیابی به برنامه های توسعه ای شهر دوستدار کودک خبرداد.

- ، کاظم داودی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2 با اعلام این خبر گفت: به منظور تعهد به اجرای کنوانسیون حقوق کودک در سطح محلی و با هدف توسعه ی برنامه های شهر دوستدار کودک؛ تهیه اطلس شهری کودکان و نوجوانان در منطقه 2 توسط تیم پژوهشی و مطالعاتی در حال اجرا است.

وی بیان داشت: آگاهی از ویژگی های کمی- کیفی، جمعیت شناختی، آشنایی با پتانسیل های جغرافیایی، اقلیمی، اقتصادی سطح منطقه، برآورد نیازها و کمبودهای این قشر و همچنین امکانات و تسهیلاتی که در شرایط فعلی در اختیار آنان قرار دارد از اهمیت بالایی برخورداراست.

معاون شهردار منطقه 2 اشاره داشت: تدوین اطلس مورد نظر برای پیمودن مسیر شهر دوستدار کودک و توسعه ی بومی سازی شاخص های پایه ای، اصلی و ایجاد بستر مناسب اقدامی تاثیرگذار خواهد بود.

، که می تواند تصویری روشن و روزآمد از مشکلات کودکان و نوجوانان و همچنین تحلیل میزان دسترسی آنها به انواع خدمات حقوقی، سلامت، بهداشت، تغذیه، ایمنی و حمل و نقل برای هرگونه چشم انداز و سیاستگذاری در این حوزه را فراهم آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلس شهری کودکان و نوجوانان تدوین می شود

اطلس شهری کودکان و نوجوانان تدوین می شود