مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 10:252021-10-02سياسي

فعالان اقتصادی فارس به نمایشگاه اکسپو اعزام می شوند


عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی فارس اعلام کرد که نخستین هیئت تجاری بازاریابی متشکل از فعالان اقتصادی استان در حوزه شرکت های دانش بنیان، فناوری اطلاعات و کسب کارهای وابسته از تاریخ 27 تا 30 مهرماه به نمایشگاه اکسپو 2020 و جیتکس دبی امارات اعزام خواهند شد.

- ایسنا/فارس عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی فارس اعلام کرد که نخستین هیئت تجاری بازاریابی متشکل از فعالان اقتصادی استان در حوزه شرکت های دانش بنیان، فناوری اطلاعات و کسب کارهای وابسته از تاریخ 27 تا 30 مهرماه به نمایشگاه اکسپو 2020 و جیتکس دبی امارات اعزام خواهند شد.

یلدا راهدار شنبه 10 مهرماه در جلسه کمیسیون فناوری، اطلاعات و ارتباطات و اقتصاد رسانه اتاق بازرگانی فارس که با موضوع آشنایی با نمایشگاه اکسپو2020 و فرصت های حوزه فناوری اطلاعات و معرفی نمایشگاه جیتکس دبی با حضور رییس کمیسیون فناوری اطلاعات اتاق ایران و عضو هیات رییسه اتاق مشترک ایران و امارات به صورت وبینار برگزار شد، گفت: مقرر شده 6 هیات تجاری متناسب با نمایشگاه هایی که همزمان با اکسپو برگزار می شوند، از فارس به این نمایشگاه اعزام شوند.

راهدار با بیان اینکه حضور در دو نمایشگاه اکسپو و جیتکس فرصت بسیار خوبی برای فعالان حوزه فناوری اطلاعات است، اضافه کرد؛ حضور در نمایشگاه های بین المللی ابزار مناسبی برای توسعه صادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان اقتصادی فارس به نمایشگاه اکسپو اعزام می شوند

فعالان اقتصادی فارس به نمایشگاه اکسپو اعزام می شوند