مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-02اقتصادي

تبدیل تحریم به فرصت توسط جوانان قمی


مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به اینکه توانمندی مهندسان کارخانه آسفالت امیرکبیر موجب کاهش وابستگی کشور به خارج شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید ابوالفضل میریک امامی در گفت وگویی با اشاره به خودکفایی شهر قم در تولید آسفالت کل شهر و امکان همکاری با بخش خصوصی اظهار کرد: امروز شهر قم امکان همکاری با بخش خصوصی در واگذاری مازاد تولید آسفالت را دارد.

وی به مشکلات فنی و خرابی قطعات کارخانه امیرکبیر اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات در تولید آسفالت استهلاک قطعات و عدم امکان تهیه آن ها باوجود تحریم ها و افزایش قیمت دلار و یورو بوده که این موضوعات توانست مهندسان و پرسنل کارخانه امیرکبیر را به سمت خودکفایی و توانمندی هدایت کند.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از بازسازی و بهسازی بخشی از کارخانه آمان خبر داد و اذعان کرد: عوامل فنی در مجموعه آسفالت توانستند بخشی از کارخانه را بهتر از کیفیت نمونه خارجی آن بازسازی و بهسازی کرده و قطعات موردنیاز کارخانه را در داخل تولید کنند.

وی شیوه تعمیر واحد میکسر کارخانه را تشریح و ابراز کرد: واحد میکسر که وظیفه مخلوط کردن سنگدانه و قیر را با کمک قاشقک های آلیاژی بر عهده داشت بعد از تولید 400 هزار تن مستهلک شده و نیاز به تعمیر داشت، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل تحریم به فرصت توسط جوانان قمی

تبدیل تحریم به فرصت توسط جوانان قمی