مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-02اجتماعي

آمادگی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان برای مواجهه با طوفان حاره ای


مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از افزایش آمادگی و تشدید تمهیدات پیشگیرانه این اداره کل برای مواجهه با طوفان حاره ای و کاهش خسارات ناشی از طوفان پیش بینی شده در دریای عمان و سواحل مکران خبر داد.

- بهروز آقایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی هشدارهای قرمز هواشناسی و پیش بینی وقوع طوفان حاره ای در دریای عمان و سواحل مکران، نسبت به تشدید تدابیر پیشگیرانه و افزایش آمادگی بندر در مواجهه با وقوع طوفان سهمگین و کاهش خسارات احتمالی بر تجهیزات دریایی، بندری و سازه های مربوطه و کاهش ریسک کلیه فعالیت های دریایی و بندری اقدام گردید.

وی افزود: در همین راستا، به محض دریافت هشدار جوی، اخطارهای لازم به تمام خطوط کشتیرانی، نمایندگان کشتی، تعاونیهای لنج داران و صیادی، و کلیه ارگانهای دریایی از طرق متعدد داده شد.

وی گفت: اطلاع رسانی به دهیارها، شوراها و همیارهای سواحل استان، هر 2 ساعت در کانال 69 و 16VHF دریایی و ناوتکس بندرعباس به سه زبان و گویش (فارسی، انگلیسی و بلوچی)، توصیه های لازم به فرماندهان کشتی های مستقر در اسکله در خصوص نحوه چیدمان طناب های مهار، بررسی کامل طناب های مهار کشتی در زمان پهلودهی کشتی ها برای اطمینان از چیدمان و کیفیت طناب ها، اعلام آماده باش به راهنمایان و به گوش بودن 24 ساعته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان برای مواجهه با طوفان حاره ای

آمادگی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان برای مواجهه با طوفان حاره ای