مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 11:102021-10-02سياسي

مسابقه هوش مصنوعی در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد


دبیر نخستین رویداد هوش مصنوعی(AiCup) دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: در پایان چند مرحله رقابت جذاب رایانه ای در مسابقات برنامه نویسی هوش مصنوعی(AiCup) دانشگاه صنعتی اصفهان، - ایسنا/اصفهان دبیر نخستین رویداد هوش مصنوعی(AiCup) دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: در پایان چند مرحله رقابت جذاب رایانه ای در مسابقات برنامه نویسی هوش مصنوعی(AiCup) دانشگاه صنعتی اصفهان، نفرات برتر معرفی شدند.

لیلا سادات علوی طباطبایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری رویداد مسابقه ملی برنامه نویسی هوش مصنوعی(AiCup) که به همت انجمن علمی کامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: این رویداد با رقابت حدود هزار و یازده نفر در قالب 72 گروه دانشجویی از دانشگاه های سراسر کشور برگزار شد.

وی با بیان اینکه هوش مصنوعی از زمینه های روبه رشد دانش روز جهان است، گفت: با درنظرگرفتن این موضوع مهم و در همین راستا مسابقه ای طراحی شد.

مسابقه به شکل بازی و به این صورت بود که در طول این رویداد شرکت کنندگان در قالب تیم های یک تا سه نفره با هم به رقابت پرداختند.

دبیر نخستین رویداد هوش مصنوعی(AiCup) دانشگاه صنعتی اصفهان اضافه کرد: شرکت کنندگان می توانستند الگوریتم های هوش مصنوعی مرتبط با مسابقه را تحت زبان های برنامه نویسی پیاده سازی کنند، سپس کدهای شرکت کنندگان دو به دو مقابل یکدیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه هوش مصنوعی در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد

مسابقه هوش مصنوعی در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد