مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-02بين الملل

حماس: هرگز از هیچ تلاشی برای آزادی اسرا دریغ نخواهیم کرد


عضو دفتر سیاسی و مسئول پرونده اسرا در جنبش حماس امروز بار دیگر بر تلاش برای آزادی همه اسرای فلسطینی از اسارت رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، زاهر جبارین عضو دفتر سیاسی و مسئول پرونده اسرا در جنبش رژیم اشغالگر را درهم شکستند.

وی همچنین از نخبه گان شرکت کنندگان در کنفرانس مذکور خواست تا قضیه اسرای فلسطین را در برنامه های کاری خود قرار داده و حمایت و همبستگی بیشتری از این اسرا بعمل آورند.

بر اساس آمار هیأت امور اسرا و آزادگان فلسطینی، 4850 فلسطینی از جمله 225 کودک و 41 زن  در اسارت رژیم صهیونیستی به سر می برند که 540 نفر از آن ها تحت بازداشت اداری هستند.

از سوی دیگر، جنبش حماس از زمان جنگ تابستان 2014، چهار اسراییلی را در اسارت خود گرفته است که دو نفر از آن ها نظامی هستند که در این جنگ مشارکت داشتند و دو نفر دیگر نیز به صورت غیرقانونی وارد غزه شده بودند.

  رژیم صهیونیستی پس از جنگ اخیر علیه نوار غزه، که به نبرد سیف القدس (شمشیر قدس) و جنگ 12 روزه معروف شد، در مقابل پایداری و حملات مقاومت مجبور به توقف حملات علیه نوار غزه شد و پس از آن بود که از طریق میانجیگر مصری، مذاکرات دو طرف آغاز شد.

در جریان این مذاکرات تل آویو تلاش کرد تا موضوع تبادل اسرا را با روند بازسازی غزه مرتبط کند، امری که مقاومت زیر بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: هرگز از هیچ تلاشی برای آزادی اسرا دریغ نخواهیم کرد

حماس: هرگز از هیچ تلاشی برای آزادی اسرا دریغ نخواهیم کرد