مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-02اجتماعي

آغاز تزریق واکسن کرونا به دانش آموزان البرزی


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: روند اجرایی واکسیناسیون کرونا ویژه دانش آموزان این استان در حال اجرا است.

- ایسنا/البرز مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: روند اجرایی واکسیناسیون کرونا ویژه دانش آموزان این استان در حال اجرا است.

سالار قاسمی با اشاره به این که تزریق واکسن برای دانش آموزان اختیاری است، اظهارکرد: والدین برای ثبت نام و دریافت نوبت به سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا به نشانی: www.

salamat.

gov.

ir مراجعه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از آموزش و پرورش البرز، وی با اشاره به این که از زمان شیوع ویروس کرونا، دانش آموزان از آموزش حضوری محروم بوده اند و با وجود تلاش شبانه روزی معلمان و ارائه آموزش به صورت مجازی و غیرحضوری، صدمات زیادی به تعلیم و تربیت دانش آموزان وارد شده است، افزود: اطلاع رسانی لازم به منظور ترغیب دانش آموزان به واکسینه شدن علیه بیماری کرونا در بستر شبکه شاد و ارسال پیامک برای اولیای دانش آموزان از طریق مدارس محل تحصیل آنان انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز افزود: مهمترین عامل قطع زنجیره کرونا، تزریق واکسن و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین دغدغه مسئولان آموزش و پرورش، تزریق واکسن کرونا به دانش آموزان است بنابراین از تمامی خانواده ها می خواهم نسبت به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تزریق واکسن کرونا به دانش آموزان البرزی

آغاز تزریق واکسن کرونا به دانش آموزان البرزی