مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-02اقتصادي

رشد بیش از 6 درصدی جوجه ریزی در قزوین


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: مجموع جوجه ریزی در مرغداری های استان در 6 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، بیش از 6 درصد افزایش یافته است که این امر نشان دهنده پایداری تولید مرغ در سطح استان است.

- ایسنا/قزوین رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: مجموع جوجه ریزی در مرغداری های استان در 6 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، بیش از 6 درصد افزایش یافته است که این امر نشان دهنده پایداری تولید مرغ در سطح استان است.

فاطمه خمسه اظهار کرد: مجموع جوجه ریزی مرغداری های گوشتی استان در نیمه اول سال جاری به بیش از 15 میلیون و 540 هزار قطعه رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که 14 میلیون و 577 هزار قطعه بوده، 6.

6 درصد افزایش داشته است که نشان دهنده اعتماد واحدهای تولیدی به تمهیدات و اقدامات سازمان جهاد کشاورزی استان و همراهی آن ها با این سازمان در پایداری تولید است.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، وی با بیان اینکه این استان ازجمله استان های پیشتاز و پیشرو در امر تولید مرغ محسوب می شود، خاطرنشان کرد: استان قزوین در شرایط تحریم و مشکلات تأمین نهاده، همواره توانسته بیش از میزان تعهدات خود در راستای تولید محصولات دامی ازجمله مرغ گام بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد بیش از 6 درصدی جوجه ریزی در قزوین

رشد بیش از 6 درصدی جوجه ریزی در قزوین