مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 11:402021-10-02سياسي

دپوی زباله ها در معابر مهریز، ادعای عیانی که توسط شهردار تکذیب می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس در مهریز، دپو شدن زباله در بعضی از مناطق این شهرستان علاوه بر آلودگی محیط زیستی و هجوم حیوانات موزی باعث خراب شدن چهره شهر و اعتراض جدی شهروندان مهریزی شده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا محی الدینی در این خصوص با اشاره به این که تکلیف شهردار باید مهریز هرچه سریع تر مشخص شود اظهار کرد: هم اکنون شهرستان مهریز در خصوص جمع آوری زباله ها وضعیت مناسبی ندارد.

وی افزود: در کوچه ها خیابان های باغشهر تاریخی مهریز زباله ها دپو شده و کسی مسئولیت جمع آوری آن را قبول نمی کند و مردم در بلاتکیلیفی جدی گرفتار شدند.

امام جمعه مهریز گفت: علاوه بر دپو زباله ها مسائل فرهنگی، اقتصادی  و عمرانی شهرستان مهریز که باید هر چه زودتر حل و فصل شود و اختلاف و درگیری در خصوص انتخاب شهردار زیبنده این شهرستان نیست.

محی الدینی با اشاره به این که در گوشه کار شهرستان مهریز زباله ها دپو شده است ادامه داد: شهرستان مهریز نیاز به سکان دارکارآمد دارد تا مسائل شهری فرهنگی و عمرانی به درستی حل شود.

 حمیدرضا زارع بیدکی، سرپرست شهرداری مهریز نیز در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: دپو شدن زباله ها در یک مکان خاص مربوط به فرهنگ سازی شهروندان می شود و تاکنون گزارشی  از این مورد دریافت نکرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دپوی زباله ها در معابر مهریز، ادعای عیانی که توسط شهردار تکذیب می شود

دپوی زباله ها در معابر مهریز، ادعای عیانی که توسط شهردار تکذیب می شود