مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 12:002021-10-02اقتصادي

جزییات ساخت 40 شهرک جدید برای خانه اولی ها


قانون جهش تولید مسکن برای ساخت 4میلیون واحد مسکونی در 4سال به زودی اجرایی خواهد شد و شرکت عمران شهرهای جدید که در طرح مسکن مهر با ساخت شهرهای جدید نقش پررنگی در احداث مسکن مهر به خصوص در حومه تهران برعهده داشت، - قانون جهش تولید مسکن برای ساخت 4میلیون واحد مسکونی در 4سال به زودی اجرایی خواهد شد و شرکت عمران شهرهای جدید که در طرح مسکن مهر با ساخت شهرهای جدید نقش پررنگی در احداث مسکن مهر به خصوص در حومه تهران برعهده داشت، حالا با برنامه شهرک سازی وارد میدان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حبیب الله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در گفت وگو با همشهری ضمن تشریح برنامه احداث شهرک های جدید برای حل معضل مسکن، به برخی پرسش ها در مورد ماهیت شهرک های جدید و محاسن و مزیت های آنها پاسخ می دهد.

چه عاملی باعث شده شهرک سازی به عنوان ابزاری برای کمک به حل مشکل کمبود مسکن مطرح شود؟ ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی که در تعهد دولت است، موضوعات مختلفی از جمله تأمین مالی، خدمات، تسهیلات و مجوزها را شامل می شود.

البته موضوع کلیدی، تأمین زمین است.

برای تأمین زمین گزینه های مختلفی داریم، مثل ظرفیت درونی شهرها، اعم از فرسوده، حاشیه ای و اراضی بایر دارای کاربری مسکونی داخل شهرها که می توانند با تسهیل از لحاظ قوانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ساخت 40 شهرک جدید برای خانه اولی ها

جزییات ساخت 40 شهرک جدید برای خانه اولی ها