مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 12:052021-10-02پزشكي

150 بیمار کرونای مثبت در سمنان شناسایی شدند


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: طی 24 ساعت گذشته و با بیماریابی فعال، 150 بیمار تست مثبت در مجموعه تحت پوشش دانشگاه شناسایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان بستری هستند، تاکید کرد: 31 بیمار کرونایی در بخش های ویژه بستری شده اند.

وی با بیان اینکه سیر بستری و ابتلاء به کرونا همچنان ادامه دارد، افزود: طی 24 ساعت گذشته و با بیماریابی فعال، 150 بیمار تست مثبت سرپایی در مجموعه تحت پوشش شناسایی شده است همچنین در منطقه تحت پوشش دانشگاه، در تزریق دز اول واکسن به مرز 70 درصد رسیده ایم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه در سطح جامعه در حال حرکت به سمت ساده انگاری هستیم که تقاضا داریم فرمانداران این بحث را مد نظر قرار دهند، ابراز کرد: مدارس با روال مصوب در حال انجام امور آموزشی و پرورش هستند در نتیجه باید مراقبت کنیم تا با یک هم افزایی، واکسیناسیون دانش آموزان با سرعت بیشتری انجام شود.

دانایی با بیان اینکه واکسن های ما عارضه های بسیار ناچیزی داشته و به تعداد انگشتان دست هم نیست و نباید به خانواده ها تزریق نگرانی کرد، افزود: واکسن ها برای دانش آموزان ایمن است و نیاز است تا مراکز انجام واکسیناسیون دانش آموزان افزایش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 بیمار کرونای مثبت در سمنان شناسایی شدند

150 بیمار کرونای مثبت در سمنان شناسایی شدند