مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 12:102021-10-02سياسي

شوراهای شهرستان باید قدرت تعامل با دستگاه های اجرایی راداشته باشد


شوراهای اسلامی شهرستان ها باید قدرت چانه زنی و تعامل با دستگاه های اجرایی و مسئولان را داشته باشند.

- ، مجید غلامپور شنبه در نشست انتخاب هیأت رییسه شورای اسلامی شهرستان گراش با بیان اینکه شورای شهرستان باید قدرت چانه زنی و تعامل را داشته باشد، اظهار داشت: شورای شهرستان ابزاری قوی و مؤثر در کنار مسئولین دستگاه های اجرایی و شوراهای شهر و روستا هستند که باید قدرت چانه زنی و تعامل بالا داشته باشند.

وی با اشاره به نقش مؤثر نماینده مجلس در پیشبرد اهداف توسعه ای شهرستان، گفت: فرصت طلایی حضور حسین زاده در مجلس شورای اسلامی می تواند زمینه رشد و توسعه شهرستان را پیش از گذشته فراهم کند و همه باید توجه کنیم تا از این ظرفیت به دست آمده به خوبی استفاده شود.

فرماندار گراش با بیان اینکه به دنبال توسعه متوازن در گراش هستیم، افزود: فعالیت شورای شهرستان فراتر از شورای شهر است و انتظار می رود اعضای منتخب گام های اساسی در جهت توسعه متوازن شهرستان بردارند و در این خصوص هم افزایی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه توسعه شهرستان گراش نیازمند وحدت و همدلی مسئولان است، تصریح کرد: وحدت و همدلی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و تعامل با نماینده مجلس و دستگاه های اجرایی روند توسعه همه جانبه شهرستان را سرعت می بخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراهای شهرستان باید قدرت تعامل با دستگاه های اجرایی راداشته باشد

شوراهای شهرستان باید قدرت تعامل با دستگاه های اجرایی راداشته باشد