مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 12:102021-10-02سياسي

لزوم تدوین سند همکاری مدیریت شهری یزد با میراث فرهنگی


در جلسه اعضای کمیسیون میراث فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر یزد با مدیرکل و معاونین میراث فرهنگی استان بر تدوین سند همکاری‎های مشترک مدیریت شهری و میراث فرهنگی استان تاکید شد.

- ایسنا/یزد در جلسه اعضای کمیسیون میراث فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر یزد با مدیرکل و معاونین میراث فرهنگی استان بر تدوین سند همکاری‎های مشترک مدیریت شهری و میراث فرهنگی استان تاکید شد.

سیدمصطفی فاطمی مدیرکل میراث فرهنگی استان ضمن خبر توجه شورای اسلامی شهر به حوزه گردشگری گفت: گردشگری به موضوع اصلی استان و مطالبه مسئولان کشور تبدیل شده که در حکم استاندار هم به این مهم پرداخته شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: بازار یزد، توجه به ادیان و زندگی مسالمت آمیز و جایگاه بالایی مفاخر یزد در کشور نشان از اهمیت این استان برای همگان است.

این مسئول بر گردشگری سلامت تاکید کرد و ادامه داد: این موضوع کمتر مورد توجه قرار گرفته و باید برنامه ای در استان برای آن اتخاذ شود.

گردشگری در اولویت شورای شهر البته ایجاد گروه های مطالعاتی یزدشناسی و همکاری مدیریت شهری و میراث فرهنگی در توسعه گردشگری در این جلسه که به مناسبت هفته گردشگری و با حضور غلامحسین دشتی رییس شورای شهر، فاطمه حقیرالسادات رییس کمیسیون میراث فرهنگی و گردشگری و فاطمه زارع بیدکی عضو کمیسیون گرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تدوین سند همکاری مدیریت شهری یزد با میراث فرهنگی

لزوم تدوین سند همکاری مدیریت شهری یزد با میراث فرهنگی