مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 12:452021-10-02سياسي

مراسم معارفه مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت برگزار شد


در جلسه ای با حضور دکتر پورحسینی، مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی، دکتر محمد حسین نیکنام، مدیرکل جدید همکاری های بین الملل وزارت بهداشت، - در جلسه ای با حضور دکتر پورحسینی، مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی، دکتر محمد حسین نیکنام، مدیرکل جدید همکاری های بین الملل وزارت بهداشت، معارفه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام وبدا، دکتر محمدحسین نیکنام در این مراسم بیان کرد: هر مسئولیتی، ورودی و خروجی دارد، افراد مومن و متدین باید شعارشان این باشد که خدواندا مرا با صداقت و راستی وارد عرصه کن و بعد هم با صداقت و راستی از آن عرصه خارج کن.

وی با بیان اینکه در راه انجام این مسئولیت مهم یاران و همکاران خوبی ما را همراهی می کنند، افزود: خوشبختانه طی این چند روز اخیر نیز گزارشات خوبی از روند کار واحد بین الملل ارائه شده است.

دنیا کشورها را از طریق تعاملات دیپلماسی می شناسد دکتر نیکنام با بیان اینکه دنیا کشورها را از طریق تعاملات دیپلماسی می شناسد، عنوان کرد: این درست نیست که بگوییم وزارت امور خارجه رابط بین کشورها است، بلکه وزارت امور خارجه رابط بین دولت هاست و دید و بینشی که کشورها از یکدیگر پیدا می کنند، از طریق همین تعاملات دیپلماسی عمومی شامل، دیپلماسی علمی، دیپلماسی سلامت و دیپلماسی هنر و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم معارفه مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت برگزار شد

مراسم معارفه مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت برگزار شد