مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 12:552021-10-02سياسي

عملیات اجرایی انتقال گاز به بندرلنگه و 7 روستای آن امسال آغاز می شود


مدیر عامل شرکت گاز هرمزگان از آغاز عملیات اجرایی انتقال گاز به شهر بندرلنگه و 7 روستای این شهرستان در دیدار با نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فواد حمزوی در سفر یک روزه خود به غرب استان در دیدار با احمد جباری نماینده غرب استان هرمزگان به بیان جزییات برنامه های پیش رو این شرکت جهت گازرسانی به سایر مناطق باقیمانده غرب استان با هدف توسعه و تقویت زیر ساخت های لازم در بخش های صنعتی، شهری و روستایی پرداخت.

وی اعلام کرد: برنامه گازرسانی به شهر جناح و حدود 25 روستای باقیمانده آن  و تقریبا 58 صنعت در این منطقه، طی فاز دوم عملیات اجرایی گازرسانی طراحی و در دستور کارشرکت گاز هرمزگان قرار دارد.

 احمد جباری نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، گاز را نعمتی الهی خواند و افزود: با ورود گاز طبیعی به هرمنطقه سبب اشتغالزایی، رونق کسب و کار، ایجاد زندگی بهتر و ایمن تر برای شهروندان آن منطقه می شود.

وی ضمن تأکید بر اجرای هرچه سریعتر گازرسانی به شهر بندرلنگه به منظور برخورداری شهروندان این شهرستان از گاز طبیعی، پیگیری های لازم با ادارات مرتبط از جمله اداره کل منابع طبیعی، درخصوص رفع  موانع گازرسانی به بندرلنگه انجام داد و راهکاری لازم را در این زمینه صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی انتقال گاز به بندرلنگه و 7 روستای آن امسال آغاز می شود

عملیات اجرایی انتقال گاز به بندرلنگه و 7 روستای آن امسال آغاز می شود