مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 13:502021-10-02سياسي

راه اندازی بیماریابی فعال در مبادی ورودی مشهد در دهه آخر صفر


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: قصد داریم در مبادی ورودی شهر مشهد بیماریابی فعال راه اندازی کنیم که به صورت ارزیابی سندرومیک است و شرح حال مختصر از افراد پرسیده می شود و مورد تب سنجی قرار می گیرند.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: قصد داریم در مبادی ورودی شهر مشهد بیماریابی فعال راه اندازی کنیم که به صورت ارزیابی سندرومیک است و شرح حال مختصر از افراد پرسیده می شود و مورد تب سنجی قرار می گیرند.

محمدعلی کیانی در نشست خبری ستاد مقابله با کرونای خراسان رضوی که در سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: اکنون با توجه به وضعیت رنگ زرد مشهد و تعطیلات دهه آخر صفر نگران ورود زائران به مشهد هستیم.

از زائران خواهشمندیم در مدت اقامت خود و هنگام زیارت پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا از بروز انتقال بیماری به افراد دیگر جلوگیری شود.

همچنین از افرادی که دارای علائم بیماری کرونا هستند شهر خود را به قصد زیارت امام رضا(ع) ترک نکنند و در قرنطینه خود باقی بمانند.

وی افزود: قصد داریم در مبادی ورودی شهر مشهد بیماریابی فعال راه اندازی کنیم که به صورت ارزیابی سندرومیک است؛ یعنی شرح حال مختصر از افراد پرسیده می شود و مورد تب سنجی قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بیماریابی فعال در مبادی ورودی مشهد در دهه آخر صفر

راه اندازی بیماریابی فعال در مبادی ورودی مشهد در دهه آخر صفر