مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 13:552021-10-02اجتماعي

درخواست مربیان حق التدریسِ کانون


جمعی از مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نامه ای درخواست تبدیل وضعیت و بهبود وضعیت معیشتی مربیان حق التدریسِ کانون را مطرح کرده اند.

- جمعی از مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نامه ای درخواست تبدیل وضعیت و بهبود وضعیت معیشتی مربیان حق التدریسِ کانون را مطرح کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نامه آمده است: به اطلاع می رساند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در اساسنامه خود یک شرکت دولتی وابسته به وزارت آموزش وپرورش است، سازمانی فرهنگی، آموزشی و تربیتی است که سال ها نام و عنوانش در تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان این مرز و بوم درخشیده است و هنرمندان بزرگی از دامن پرمِهر آن برخاسته اند.

اما این خوشنامی حاصل سال ها تلاش مربیان زحمتکش و صبور مراکز کانون است.

در این میان، تخصصی ترین بخش های کانون که آموزش های هنری و ادبی هستند توسط مربیان حق التدریسی انجام می شوند و کارگاه های اصلی و تخصصی کانون را فقط مربیان حق التدریسی برگزار می کنند.

این مربیان که بسیاری از آن ها با سابقه بیش از یک و دو دهه فعالیت در کانون همواره نسبت به آن ها کم لطفی صورت گرفته، سال هاست خواهان تبدیل وضعیت هستند و سال هاست با بیمه ناقص، حقوق اندک، بدون مزایایی مانند اضافه کار، حق اولاد و عائله مندی، حق بدی آب و هوا، حق مناطق مرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مربیان حق التدریسِ کانون

درخواست مربیان حق التدریسِ کانون