مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 14:052021-10-02پزشكي

جابجایی رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی بعد از ارزشیابی براساس تولید فناوری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرید نجفی معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در آیین افتتاح مرکز مالکیت فکری دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت با اشاره به ماموریت های چهارگانه این مرکز با تاکید بر اینکه این ماموریت .

- معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت گفت: رتبه بندی دانشگاه ها براساس تعداد فناوری موجب جابجایی رتبه دانشگاه ها و سبب شد تا معاونت های تحقیقات و فناوری دانشگاه ها به فکر ارتقای موقعیت خود شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرید نجفی معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در آیین افتتاح مرکز مالکیت فکری دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت با اشاره به ماموریت های چهارگانه این مرکز با تاکید بر اینکه این ماموریت ها از نیاز های کشور است، گفت: بر اساس تجاربی که در دانشگاه و هم در ستاد وزارت بهداشت دارم، شاهد بودم که وقتی اختراعی در دانشگاه ها تولید می شود، برای ارزش گذاری، اختراعات به دفتر توسعه پژوهش ارجاع داده می شود که نیاز است این امر در حوزه تحقیقات صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه ارزش گذاری اختراعات نیازمند ساختار منسجم تری است، مرکز مالکیت فکری دفتر توسعه فناوری سلامت را مرجعی در این زمینه دانست که می تواند پاسخگوی سوالات حقوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی بعد از ارزشیابی براساس تولید فناوری

جابجایی رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی بعد از ارزشیابی براساس تولید فناوری