مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 14:102021-10-02سياسي

وظیفه اصلی بانک ها، حمایت از تولید است


رییس قوه قضاییه به کمیته فرادستگاهی رسیدگی به مطالبات بانک ها برای ارائه راهکارهای افزایش اختیارات این کمیته، مهلت دو هفته ای داد و تاکید کرد:حمایت از تولید وظیفه اصلی بانک هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، حجت الاسلام محسنی اژه ای در نشست با کمیته فرا دستگاهی رسیدگی به مطالبات غیرجاری بانک ها گفت: این کمیته از سال 93 تا کنون تشکیل شده است عنوان شده که 163 جلسه هم برگزار کرده است که طی این جلسات به 12 پرونده رسیدگی کرده است، رسیدگی به این تعداد پرونده نشان می دهد که این کمیته در اهداف خیلی موفق نبوده است و تعداد بالایی از موضوعات که در کشور مسئله ایجاد کرده مورد بررسی قرار نگرفته است.

وی افزود: سوال می کنم آیا از سال 93 تا کنون به مجموعه ای از آسیب ها رسیده اید که بشود دستورالعمل در مورد حل این چالش ها تهیه کرد؟ حجت الاسلام محسنی اژه ای از اعضای کمیته این پرسش را مطرح کرد که آیا در فرایند وصول مطالبات بانکی ملاحظه حمایت از تولید و تولیدکنندگان هم صورت گرفته است؟ رییس قوه قضاییه با اشاره به اینکه حمایت از تولید داخلی بر همه دستگاه ها لازم است خاطرنشان کرد: حمایت از تولید یکی از وظایف اصلی بانک ها می باشد و در این زمینه باید به صورت عملی فعالیت داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه اصلی بانک ها، حمایت از تولید است

وظیفه اصلی بانک ها، حمایت از تولید است