مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 14:152021-10-02حوادث

از انسداد 5 محور در بلوچستان تا بستری 52 نفر در بیمارستان های سیستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: مسیر مرزی ریمدان - سه راهی نگور - بریس و مسیر سماچ به سندها بر اثر توفان حاره ای تا اطلاع بعدی بسته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، طوفان حاره ای شاهین منطبق با انتظارات هواشناسی از بامداد امروز با شروع بارندگی به شهرستان چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان رسید و سبب غرق شدن و شکستن دو لنج صیادی در بندرپسابندر دشتیاری در 100 کیلومتری چابهار شد.

همچنین به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان، مسیر مرزی ریمدان - سه راهی نگور - بریس و مسیر سماچ به سندها بر اثر توفان حاره ای تا اطلاع بعدی بسته شده است.

جلال الدین قادری گفت: پس از اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع توفان حاره ای در مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان این اداره کل به منظور خدمات رسانی مطلوب در کمترین زمان ممکن به کاربران جاده ای تمامی گشت های راهداری و ترابری را در حالت آماده باش قرار داد.

به گفته مدیرکل بحران استانداری سیستان و بلوچستان تاکنون خسارت جانی از تبعات طوفان شاهین در جنوب سیستان و بلوچستان گزارش نشده است.

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور نیز با بیان اینکه 52 نفر از ساعت سه بامداد شنبه به مراکز درمانی زابل مراجعه کرده اند، گفت: در این مناطق سه نفر به دلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از انسداد 5 محور در بلوچستان تا بستری 52 نفر در بیمارستان های سیستان

از انسداد 5 محور در بلوچستان تا بستری 52 نفر در بیمارستان های سیستان