مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 14:352021-10-02اقتصادي

مقدمات اجرای طرح مسکن ملی در 13 شهر فارس فراهم شده است


مدیرکل بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه مقدمات اجرای طرح مسکن اقدام ملی در 13 شهر جنوب استان آغاز شده، گفت: این شهرها عموما در حوزه مسکن و شهرسازی لارستان و در حوزه شهرستان های جنوبی فارس قرار دارند.

- ایسنا/فارس مدیرکل بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه مقدمات اجرای طرح مسکن اقدام ملی در 13 شهر جنوب استان آغاز شده، گفت: این شهرها عموما در حوزه مسکن و شهرسازی لارستان و در حوزه شهرستان های جنوبی فارس قرار دارند.

عطاءالله زمانی شنبه 10 مهرماه در سفر به شهرستان لارستان و بازدید از طرح اقدام ملی 169 واحدی در این شهرستان اضافه کرد: تاکنون مقدمات اجرای مسکن ملی در شهرهای لار، اوز، خنج، گله دار، لامرد، گراش، اشکنان، بیرم، جویم، علامرودشت، عمادشهر، وراوی و مُهر فراهم شده است.

او با بیان اینکه در شهرهای جنوب فارس بیش از 1438 میلیارد ریال آورده متقاضیان تامین شده است، افزود: آورده متقاضیان سرمایه قابل توجهی برای شوع عملیات اجرایی مسکن اقدام ملی در جنوب استان است.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس ادامه داد: شاخص بهره مندی و استقبال از مسکن اقدام ملی در جنوب استان از متوسط استقبال و بهره مندی بسیاری از نقاظ کشور و سایر مناطق فارس بیشتر است و این موضوع بیانگر عزم مدیران جهادی بنیاد مسکن در شهرهای جنوب فارس و همچنین پیگیری و همراهی مسئولان استانی و شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقدمات اجرای طرح مسکن ملی در 13 شهر فارس فراهم شده است

مقدمات اجرای طرح مسکن ملی در 13 شهر فارس فراهم شده است