مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 14:502021-10-02پزشكي

انتقال نوزاد سه روزه خوزستانی به تهران با جت اختصاصی اورژانس


اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از انتقال نوزاد سه روزه خوزستانی به تهران با جت اختصاصی اورژانس خبر داد.

- ایسنا/خوزستان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از انتقال نوزاد سه روزه خوزستانی به تهران با جت اختصاصی اورژانس خبر داد.

دکتر فرهنگ کره بندی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی درخواست بیمارستان سینا مبنی بر انتقال نوازد سه روزه با مشکل قلبی مادرزادی به مرکز جراحی قلب رجایی تهران و تاکید رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص اعزام این نوزاد به تهران در کوتاه ترین زمان ممکن، هماهنگی توسط ستاد رها (MCMC) انجام و پذیرش مرکز بیمارستان شهید رجایی تهران اخذ شد.

وی افزود: در این راستا اورژانس هوایی اهواز، ستاد هدایت و عملیات بحران (EOC) دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هماهنگی های لازم را با اورژانس هوایی تهران و EOC سازمان اورژانس کشور انجام داد و ساعت 12 امروز (10 مهرماه) یک فروند جت فالکون اختصاصی در فرودگاه اهواز به زمین نشست.

کره بندی گفت: ساعت 14 نوزاد پس از ترخیص و آمادگی، به تیم پزشکی مستقر در هواپیما تحویل داده شد و در نهایت ساعت 15:30، بیمار به بیمارستان رجایی تهران منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال نوزاد سه روزه خوزستانی به تهران با جت اختصاصی اورژانس

انتقال نوزاد سه روزه خوزستانی به تهران با جت اختصاصی اورژانس