مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 15:052021-10-02اقتصادي

پیچ و خم های قوانین یکی از موانع تولید مسکن در استان قم


استاندار قم با اشاره به سهم 19 هزار واحدی تولید مسکن سالانه در قم گفت: نباید تولید مسکن معطل پیچ وخم های فرآیند قوانین کرد و باید به سرعت از ظرفیت موجود بویژه بافت فرسوده استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ؛ بهرام سرمست بعدازظهر شنبه در جلسه شورای تأمین مسکن که در محل سالن کرامت استانداری قم و با هدف پیگیری مصوبات اجرای طرح جهش تولید مسکن که از سوی دولت سیزدهم ابلاغ شده است گفت: نباید خود را معطل پیچ وخم های فرآیند قوانین کنیم ما برای تأمین مسکن 19 هزار و 403 واحدی که سهم سالانه قم برای تولید مسکن معین شده است می توان از اراضی 560 هکتاری و تولید مسکن در جوار شهرک های صنعتی و هم چنین بافت فرسوده قم استفاده کنیم.

وی افزود: با توجه به گذشت 10 ماه از زمان واگذاری اراضی 560 هکتاری هنوز در این زمینه از سوی وزارت راه و شهرسازی اقدامی صورت نگرفته است باید با سرعت پیگیری واگذاری این اراضی برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن و جهش تولید مسکن در استان باشیم اگر این اراضی واگذار شود در زمینه جهش تولید مسکن می توان جلوتر قدم برداریم.

به گفته این مسئول؛ باید برای شهرستان های تازه تأسیس و حفظ کانون جمعیتی از هم اکنون به فکر تولید مسکن باشیم برای توسعه متوازن در شهرهای اقماری باید به این امر فکر کنیم که چه هکتار زمین برای تولید مسکن نیاز داریم برای شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیچ و خم های قوانین یکی از موانع تولید مسکن در استان قم

پیچ و خم های قوانین یکی از موانع تولید مسکن در استان قم