مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 15:202021-10-02اقتصادي

فستیوال سه روزه ورزش های الکترونیک در کیش آغاز شد


فستیوال سه روزه جشنواره ورزش های الکترونیک با حضور علاقمندان به بازی های رایانه ای و موبایلی در جزیره کیش آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش روز شنبه در آیین افتتاح این فستیوال اظهار داشت: توجه به صنعت بازی های دیجیتال موجب تحقق آرمان های بلند کشور است و می تواند آینده ایران بزرگ در جهان را تضمین کند.

جعفر آهنگران افزود: ایران با داشتن جوانان پویا و آینده ساز و حضور پر قدرت شما در صحنه های مختلف علمی سربلند خواهد شد و سیاست گذاری مسوولان سازمان منطقه آزاد کیش نیز به گونه ای است که خود را موظف بر حمایت از همه عرصه ها می داند.

وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) فرهنگ را یکی از مولفه های مهم استقلال کشور برشمرد و گفت: یکی از مولفه های قطعی پویایی فرهنگ ما توجه به علوم و امور جدید در جهان است و صنعت بازیهای دیجیتال با اختلاف در صنایع خلاق و فرهنگی، جایگاه اول اقتصادی را ازان خود کرده و مشکل تقاضا ندارد و این بازیها نیز محدوده بزرگی را در بر می گیرد.

آهنگران با بیان اینکه فناوری نقش نخست را در صنعت بازیهای دیجیتال ایفا می کند یادآور شد: با حضور تعیین کننده و تحول بزرگی که هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و واقعیت مجازی در آینده نزدیک ایجاد می کند، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فستیوال سه روزه ورزش های الکترونیک در کیش آغاز شد

فستیوال سه روزه ورزش های الکترونیک در کیش آغاز شد