مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 15:552021-10-02اقتصادي

کاهش 27 هزار نفری کانون جمعیت در هسته مرکزی شهر قم


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: طی چندسال اخیر جمعیت هسته مرکزی شهر 27 هزار نفر کم شده که در افق های پیشرو ممکن است اطراف حرم مطهر خالی از کانون جمعیتی شود.

- ؛ محسن بهشتی بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای تأمین مسکن که در محل سالن کرامت استانداری قم برگزار شد گفت: با گذشت 10 ماه هنوز این اراضی واگذار نشده اگر واگذارمی شد در زمینه طرح اقدام ملی مسکن اکنون جز استان های پیشرو در کشور بودیم.

وی با اشاره به سهمیه در نظر گرفته شده برای استان قم در زمینه تولید مسکن گفت: اینکه در اجرای طرح جهش تولید مسکن برای قم 19 هزار و 403 واحدی تولید مسکن سالانه در نظر گرفته شده است باید بحث آماری این عدد بررسی شود که نیاز استان به مسکن چه تعداد واحد است و زمین مورد نیاز برای تأمین مسکن هم باید پیش بینی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با اشاره به تأمین مسکن در جوار شهرک های صنعتی گفت: با توجه به اینکه مسکن در کشور به کالای لوکس و سرمایه ایی تبدیل شده است و افراد مسکن را نوعی سرمایه می دانند تا محلی برای سکونت لذا در زمینه ارزش افزوده ملک دوراندیشی می کنند.

وی افزود: در ایجاد مسکن در جوار شهرک ها در ابتدا باید میزان استقبال را بررسی کنیم چرا که در سلفچگان 3 هزار مسکن مهر بدون اقبال عمومی هنوز واگذار نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 27 هزار نفری کانون جمعیت در هسته مرکزی شهر قم

کاهش 27 هزار نفری کانون جمعیت در هسته مرکزی شهر قم