مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 16:052021-10-02سياسي

گردشگری عشایر و بوم گردی در اردبیل تقویت می شود


رییس کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای مدیریت توسعه گردشگری پایدار گفت: گردشگری عشایری و بوم گردی به عنوان دو راهبرد توسعه صنعت گردشگری در استان اردبیل باید مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاشاره کرده و تحولات پیش روی صنعت گردشگری را به درستی تبیین کردند.

رییس کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای مدیریت توسعه گردشگری پایدار گفت: در بعد ملی نیز با استفاده از پژوهش های اساتید و ارائه مقاله از سوی برجستگان عرصه دانشگاهی سعی کردیم تا طرح جامع گردشگری استان را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار داده و گردشگری عشایر و بوم گردی را به عنوان اولویت اصلی مورد توجه قرار دهیم.

حسن زاده افزود: نقش فناوری در گردشگری غیرقابل انکار است و در این زمینه سعی شده تا از ظرفیت ها و توانمندی ها در جهت توسعه بخش لزروسیون، خرید بلیت و همچنین رزرو هتل ها و سایر تجهیزات و امکانات گردشگری استفاده شود.

وی با قدردانی از مشارکت پارک علم و فناوری در برگزاری این همایش و ارائه پنل فناورانه در این حوزه خاطر نشان کرد: مقالات ارائه شده در این کنفرانس در مخزن علمی دانشگاه محقق اردبیلی قابل دسترسی است و انتظار می رود مسئولان امر در سیاست گذاری ها و اقدامات اجرایی از این پژوهش ها و کارهای علمی بیشتر استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری عشایر و بوم گردی در اردبیل تقویت می شود

گردشگری عشایر و بوم گردی در اردبیل تقویت می شود