مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 16:052021-10-02ورزشي

استقبال از قهرمان سی سختی پرتاب دیسک مسابقات آسیای میانه+تصاویر و فیلم


مراسم استقبال از برنده مدال طلا و قهرمان پرتاب دیسک مسابقات دو و میدانی آسیای میانه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، محمد رضا ضیایی برنده مدال طلا و قهرمان پرتاب دیسک مسابقات دو و میدانی آسیای میانه با استقبال گسترده اهالی ورزش در فرودگاه یاسوج روبه رو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محمد رضا ضیایی قهرمان پرتاب دیسک و برنده مدال طلای دو و میدانی کشورهای آسیای میانه امروز در فرودگاه یاسوج مورد استقبال شجاعیان معاون توسعه ورزش  اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، نظری رییس اداره ورزش و جوانان دنا، روایی رییس اداره ورزش و جوانان بویراحمد، خانواده ضیایی و دوستانش قرار گرفت.

محمدرضا ضیایی از ورزشکاران بنام استان کهگیلویه و بویراحمد از شهر سی سخت است که توانست مدال طلای این مسابقات را در بین بیش از 17 کشور از آن خود کند و بر سکوی قهرمانی بایستد تا بتواند لبخند را بر لبان مردم بنشاند.

محمدرضا ضیایی قهرمان پرتاب دیسک کشورهای آسیای میانه در گفت و گو با فارس گفت: این مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود،حریفان قدری از 17 کشور مختلف حضور داشتند که خوشبختانه توانستم با توکل بر خدا مقام قهرمانی را از آن خود کنم و بر سکوی قهرمانی بیاستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از قهرمان سی سختی پرتاب دیسک مسابقات آسیای میانه+تصاویر و فیلم

استقبال از قهرمان سی سختی پرتاب دیسک مسابقات آسیای میانه+تصاویر و فیلم