مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 16:052021-10-02اجتماعي

آموزش حضوری مدارس متوسطه قم از نیمه آبان ماه


استاندار قم با اشاره به آغاز واکسیناسیون دانش آموزان 12 سال و بیشتر، از احتمال آغاز مجدد آموزش حضوری این دانش آموزان از نیمه آبان ماه و بر اساس برآورد اولیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و پس از برگزاری نشست ستاد مبارزه با کرونا در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: در این نشست، گزارشی از مراسم اربعین حسینی و وضعیت سپری شده ارائه و مقرر شد تا گزارش دقیق تری درباره این موضوع تهیه شود.

وی درباره احتمال آغاز مجدد آموزش های حضوری در مدارس کشور نیز اظهار کرد: در نشست امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا و با توجه به واکسینه شدن بیشتر فرهنگیان و دیگر عوامل مرتبط با دانش آموزان، بر واکسیناسیون دانش آموزان 12 سال و بیشتر هم تأکید شد تا شاهد آغاز مجدد آموزش حضوری این عزیزان از نیمه آبان ماه سال جاری بر اساس برآورد اولیه باشیم.

استاندار قم همچنین از ضرورت عدم عادی انگاری شرایط کرونایی و لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی سخن گفت و اضافه کرد: توسعه واکسیناسیون در سراسر کشور همچنان در دستور کار است.

وی خاطرنشان کرد: مقرر است تا طرح مدیریت هوشمند واکسیناسیون به مرور جایگزین طرح محدودیت ها و ممنوعیت ها شود، ضمن آن که بر اساس تأکید ستاد ملی مبارزه با کرونا، اطلاع رسانی های سراسری مربوط به این موضوع توسط سخنگوی وزارت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش حضوری مدارس متوسطه قم از نیمه آبان ماه

آموزش حضوری مدارس متوسطه قم از نیمه آبان ماه