مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 16:552021-10-02سياسي

واحدهای لبنی غیرفعال خراسان جنوبی هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود


استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مشکلات واحددهای لبنی استان بعد از طرح در چند جلسه همچنان پابرجاست، تأکید کرد: تعیین تکلیف واحدها در اولویت برنامه های حوزه اقتصادی قرار گیرد.

- ، حمید ملانوری شنبه شب در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به دستور کار اول این جلسه در زمینه فعال کردن واحدهای لبنی استان اظهار کرد: فعال کردن واحدهای لبنی غیرفعال استان باید ددر اولویت حوزه اقتصادی استان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه از 11 واحد لبنی استان تنها دو واحد فعال است، بیان داشت: علی رغم اینکه بررسی مشکلات برای احیای این واحدها مدتی است که در دستور کار قرار گرفته اما متأسفانه اقدام خاصی در این حوزه انجام نشده است.

وی بیان داشت: اگر این واحدها را تجمیع کنیم و یا چند واحد که انگیزه ادامه فعالیت را احیا کنیم مشکلات محصولات لبنی استان حل می شود.

وی با تاکید بر اینکه در جلسه باید مشکلات این واحدها مطرح و رفع شود، بیان کرد: ساز و کار نهایی جمع بندی شود تا از دستور کار خارج و تعیین تکلیف شود و دیگر معترض در این زمینه نداشته باشیم.

استاندار خراسان جنوبی خواستار برداشتن موانع بر سر راه واحدها شد و ادامه داد: واحدهایی که سرمایه گذار می تواند تسهیلات دریافت کند وام پرداخت و مجدد فعال شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای لبنی غیرفعال خراسان جنوبی هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود

واحدهای لبنی غیرفعال خراسان جنوبی هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود