مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 18:352021-10-02اقتصادي

بومی سازی 1300 قطعه نیروگاهی طی سال های اخیر در بندرعباس


مدیرعامل نیروگاه بندرعباس با بیان اینکه با توجه به شرایط تحریم و موانع موجود در تأمین قطعات خارجی، استفاده از توانمندی های ساخت داخل بهترین گزینه برای تأمین قطعات تولید برق پایدار در این نیروگاه است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین سلیمی با اشاره به اینکه نیروگاه حرارتی بندرعباس قدمتی بالغ بر 40 سال دارد، بیان کرد: این نیروگاه جزو چهار نیروگاه بزرگ کشور محسوب می شود.

 مدیرعامل نیروگاه بندرعباس گفت: این نیروگاه بزرگ ترین نیروگاه جنوب شرق کشور است که نقش مهمی در تأمین برق کشور و صنایع بزرگ استان دارد.

سلیمی با بیان اینکه نیروگاه بندرعباس از نخستین مراکز صنعتی استان است که در ابتدای راه اندازی برای مصارف صنعتی برنامه ریزی شده بود، تصریح کرد: امروز این نیروگاه حدود 50 درصد نیاز برق استان را تأمین می کند.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس اضافه کرد: نیروگاه بندرعباس با چهار واحد بخاری و 2 واحد گازی با ظرفیت یک هزار و 320 مگاوات به عنوان بزرگ ترین نیروگاه جنوب شرق کشور با تولید حداکثری انرژی در تابستان امسال نقش بسزایی در پایداری شبکه برق سراسری و تأمین برق استان داشت.

سلیمی در ادامه به میزان برق تولیدی در این نیروگاه اشاره کرد و اظهار داشت: انرژی تولیدی نیروگاه بندرعباس در شش ماهه اول امسال از مرز دو میلیارد و نهصد میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی 1300 قطعه نیروگاهی طی سال های اخیر در بندرعباس

بومی سازی 1300 قطعه نیروگاهی طی سال های اخیر در بندرعباس