مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 19:252021-10-02سياسي

ظرفیت تخت های ویژه بیمارستانی سمنان 2.5 برابر شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان گفت: ظرفیت تخت های ویژه بیمارستانی زیرپوشش این دانشگاه به دو و نیم برابر قبل از همه گیری کرونا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، نوید دانایی عصر امروز در نشست تخصصی استاندار سمنان با فرمانداران و رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی استان با موضوع مدیریت بیماری کووید 19 که در سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: اگر موفقیت هایی تاکنون به دست آمده، حاصل تلاش استاندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، فرمانداران و طرح شهید سلیمانی و با همکاری سپاه پاسداران در استان به خوبی انجام شد.

دانایی بیان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون 9 هزار و 725 نفر با تست مثبت کرونا در مجموعه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان بستری شدند.

وی تأکید کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون بالغ بر 33 هزار نفر به صورت سرپایی با تست مثبت کرونا در مجموعه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان شناسایی شدند.

کاهش بستری شدگان کرونایی در شاهرود به 60 نفر  رضا چمن، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود اظهار کرد: انتصاب استاندار جدید سمنان را تبریک می گویم و از خدمات و تلاش آشناگر، استاندار سابق سمنان کمال تشکر و سپا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تخت های ویژه بیمارستانی سمنان 2.5 برابر شد

ظرفیت تخت های ویژه بیمارستانی سمنان 2.5 برابر شد