مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 19:552021-10-02سياسي

معارفه شهردار جدید ملارد/ معاون استاندار: شهر با پول صدور پروانه توسعه نمی یابد


محمد بهمنی با حکم وزیر کشور به عنوان شهردار جدید شهر ملارد معرفی شد و تامین منابع مالی و کسب درآمدهای پایدار، اجرای پروژه های زیرساختی و اصلاح ساختار اداری شهرداری را از جمله برنامه های اصلی خود عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملارد، آیین تودیع و معارفه شهردار ملارد عصر امروز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و مسؤولان شهرستانی در سالن شهید طحانی برگزار شد.

در این مراسم، از زحمات محمد صادق کولیوند در طول تصدی 20 ماهه سمت شهردار ملارد تقدیر و محمد بهمنی معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری اندیشه که 20 روز پیش توسط شورای اسلامی برگزیده شده بود، با حکم وزیر کشور به عنوان شهردار جدید ملارد معرفی شد.

عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در این مراسم اظهار کرد: کار شهرداری بسیار سخت بوده و انتظارات از این نهاد بسیار بالاست و بایستی در این دوره خرد جمعی به کمک شهر ملارد بیاید.

وی افزود: شورای ششم ملارد بایستی اتاق فکری با حوزه تمامی صاحب نظران و کارشناسان شهری در حوزه های مختلف تشکیل دهد تا ضمن اخذ پیشنهادات مربوطه خرد جمعی حاصل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران بیان کرد: با پول صدور پروانه و مجوز، مسیر توسعه شهری هموار نخواهد شد و بایستی سرمایه گذاران و شهروندان را م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معارفه شهردار جدید ملارد/ معاون استاندار: شهر با پول صدور پروانه توسعه نمی یابد

معارفه شهردار جدید ملارد/ معاون استاندار: شهر با پول صدور پروانه توسعه نمی یابد