موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - تعطيلي شنبه - كميسيون اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - مجلس شوراي اسلامي - بازنشستگان كشوري - شهاب باران - خط دفاعي تيم ملي - هفته درختكاري - انصراف مديرعامل داماش - دفاع از سرحدات - وسايل گرمايشي منازل - رنگين كمان آتش - پليس اطفال و نوجوانان - ليگ كرواسي - خالد بن سلمان بن عبدالعزيز - انگشت نگاري - عوارض الكترونيكي - جلسه كميته انضباطي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 20:452021-10-02اقتصادي

ریلاینس برای تجارت نفت در امارات شرکت زد


شرکت ریلاینس اینداستریز روز شنبه اعلام کرد یک شرکت در امارات متحده عربی برای تجارت نفت خام، محصولات پتروشیمی و کالاهای کشاورزی تاسیس کرده است.

- شرکت ریلاینس اینداستریز روز شنبه اعلام کرد یک شرکت در امارات متحده عربی برای تجارت نفت خام، محصولات پتروشیمی و کالاهای کشاورزی تاسیس کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت ریلاینس اینترنشنال زیرمجموعه جدید شرکت ریلاینس اینداستریز است که هنوز فعالیتهایش را آغاز نکرده است.

ریلاینس یک میلیون دلار در کسب و کار جدید سرمایه گذاری کرده است.

ریلاینس اینداستریز که بزرگترین مجتمع پالایش نفت جهان را در جمناگار واقع در غرب هند اداره می کند، در بیانیه کوتاه خود به دلیل تصمیم برای تاسیس واحد جدید و قرار گرفتن آن در امارات متحده عربی اشاره ای نکرد با این حال اقدام مذکور همسو با تلاش برای توسعه حضور بین المللی است.

این شرکت پیش از این در شماری از داراییهای اکتشاف و تولید خارجی سهم خریداری کرده بود و در ژوئن با شرکت ملی نفت ابوظبی (ادنوک) برای ساخت یک پروژه شیمیایی چند میلیارد دلاری در رویس توافق کرد که نخستین سرمایه گذاری این گروه در یک پروژه خارجی جدید بود.

بر اساس گزارش رویترز، ریلاینس اینداستریز در ژوئن از انتصاب یاسر الرومایان، رییس هیات مدیره آرامکو به عنوان یکی از مدیران هیات مدیره ریل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریلاینس برای تجارت نفت در امارات شرکت زد

ریلاینس برای تجارت نفت در امارات شرکت زد