مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 21:052021-10-02سياسي

تجلیل از 50 مددجوی سالمند در منطقه بلده نور


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ه) مازندران گفت: به مناسبت هفته سالمندان با دریافت اعتبار ویژه برای مددجویان سالمندان از مرکز، برنامه تجلیل از 50 سالمند در روستای نوچ بلده برگزار شد.

- حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) در مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، از تجلیل از 50 سالمند مددجو در منطقه بلده نور خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت هفته سالمندان اعتبار ویژه ای از مرکز برای مددجویان سالمند دریافت شد.

وی با بیان اینکه کل اعتبار دریافتی در این خصوص حدود 330 میلیون تومان بوده است، افزود: این مبلغ را به شهرستان های مختلف استان تخصیص داده ایم و از چند روز قبل اقدامات مختلفی به هدف تجلیل از مددجویان سالمند آغاز شد.

عالیشاه تصریح کرد: دید و بازدید از منازل سالمندان و برگزاری کلاس آموزشی مخصوص سالمند از جمله این اقدامات بوده که از روستای لفور توابع شهرستان سوادکوه آغاز شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) در مازندران اعلام کرد: با حضور در روستای نوچ از توابع منطقه بلده نور، از 50 خانوار سالمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) تقدیر شد.

این مسؤول ادامه داد: برنامه گرامیداشت از سالمندان مددجو در این روستا با دعوت از مسؤولان، رییس شورای بخش و مدیران محلی در مسجد محله با اعطای کارت هدیه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 50 مددجوی سالمند در منطقه بلده نور

تجلیل از 50 مددجوی سالمند در منطقه بلده نور