مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 21:502021-10-02فرهنگي

بازیگران برای مردم کتاب می خوانند


برنامه تلویزیونی «برگ اول»، به تازگی در شبکه آی فیلم تولید شده و قرار است سه روز در هفته با محوریت کتاب و کتاب خوانی به روی آنتن برود.

- برنامه تلویزیونی برگ اول ، به تازگی در شبکه آی فیلم تولید شده و قرار است سه روز در هفته با محوریت کتاب و کتاب خوانی به روی آنتن برود.

ضحی شهریاری، تهیه کننده برنامه برگ اول از آغاز پخش این برنامه به ایسنا خبر داد و گفت: برگ اول برنامه جدید شبکه آی فیلم است که در هر قسمت از آن بازیگران و چهره های فرهنگی هنری به معرفی یک کتاب و خواندن قسمت هایی از آن کتاب می پردازند.

شهریاری با بیان اینکه این برنامه را با هدف ترویج کتاب خوانی در شبکه آی فیلم تولید کرده ایم، اضافه کرد: کارگردان هنری این برنامه ایوب آقاخانی است.

همچنین آشا محرابی، وحید آقاپور، کوروش سلیمانی، محسن بهرامی و سیاوش چراغی پور از جمله بازیگرانی هستند که با قراعت بخش هایی گزیده از کتاب موضوع برنامه، مخاطبان را به مطالعه این آثار ترغیب می کنند.

وی خاطرنشان کرد: کتاب هایی که انتخاب کرده ایم در شاخه رمان و داستان و با موضوع های متنوع هستند که در 65 قسمت به مخاطبان این شبکه معرفی می شوند.

تهیه کننده برگ اول گفت: در ابتدای برنامه یکی از بازیگران به معرفی مختصر کتاب و نویسنده اش می پردازد و سپس بازیگر دیگری، برش های جذاب کتاب را می خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگران برای مردم کتاب می خوانند

بازیگران برای مردم کتاب می خوانند