مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 04:152021-10-03سياسي

بررسی چگونگی تشکیل پرونده های بدهکاران کلان بانکی در دستگاه قضا


«سلسله جلسات بررسی تخصصی و فنی چالش ها» تدبیری است که اولین جلسه آن با موضوع پرونده های کثیرالشاکی در حضور رییس قوه قضاییه و با بررسی مصداقی یکی از این پرونده ها برگزار شد و حالا در ادامه همین روند حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای به سراغ مسئله مهم .

- یکی از ویژگی های مهم دوران تحول و تعالی قوه قضاییه، تقویت رویکرد های کارشناسی و فنی در پرداخت به موضوعات قضایی و حقوقی است.

بر همین اساس حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با ورود کارشناسی و تخصصی به موضوعات، در تلاش است دلایل، ریشه ها و عوامل اصلی برخی چالش های موجود در کشور را از میان بردارد.

در همین راستا رییس قوه قضاییه روز گذشته به کمیته فرادستگاهی رسیدگی به مطالبات بانک ها برای ارائه راهکار های افزایش اختیارات و کارآمدی این کمیته، مهلت دو هفته ای داد و تاکید کرد که حمایت از تولید وظیفه اصلی بانک هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک سلسله جلسات بررسی تخصصی و فنی چالش ها تدبیری است که اولین جلسه آن با موضوع پرونده های کثیرالشاکی در حضور رییس قوه قضاییه و با بررسی مصداقی یکی از این پرونده ها برگزار شد و حالا در ادامه همین روند حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای به سراغ مسئله مهم معوقات بانکی و همچنین وظیفه بانک ها در حمایت از تولید رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی چگونگی تشکیل پرونده های بدهکاران کلان بانکی در دستگاه قضا

بررسی چگونگی تشکیل پرونده های بدهکاران کلان بانکی در دستگاه قضا