مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 04:452021-10-03پزشكي

سبک زندگی دوران پساکرونا چگونه است


رییس مرکز تحقیقات عوامل اجتماعی مؤثر بر سلامت کردستان گفت: سبک زندگی ما باید متناسب با شرایط فعلی کرونا تغییر کند چون علاوه بر دوران کرونا در دوران پساکرونا نیز با چالش های زیادی مواجه می شویم لذا برنامه ریزی برای کاهش آسیب های ناشی از آن ضروری است.

- ایسنا/کردستان رییس مرکز تحقیقات عوامل اجتماعی مؤثر بر سلامت کردستان گفت: سبک زندگی ما باید متناسب با شرایط فعلی کرونا تغییر کند چون علاوه بر دوران کرونا در دوران پساکرونا نیز با چالش های زیادی مواجه می شویم لذا برنامه ریزی برای کاهش آسیب های ناشی از آن ضروری است.

قباد مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بررسی سبک زندگی در عصر پسا کرونا و ارزیابی پیامدهای کرونا، آثار و تبعات این بیماری اظهار کرد: کووید 19 زندگی افراد را در دوران این بیماری به شدت تحت تأثیر قرار داد و اولویت های فردی، خانوادگی، و اجتماعی به شدت تحت تاثیر کرونا قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه وضعیت اقتصادی و اجتماعی، ارتباطات، روابط، سفرها، و تفریحات افراد و جامعه به شدت تحت تأثیر قرار گرفت، افزود: بعضی از افراد و اقشار به خصوص گروه هایی مانند سالمندان با تجربه جدایی بیشتر، نوعی از انزوا را تجربه کردند که سلامت روحی و حتی جسمی آنها را تحت تأثیر قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک زندگی دوران پساکرونا چگونه است

سبک زندگی دوران پساکرونا چگونه است