مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 04:502021-10-03ورزشي

تلاش می کنیم از کورس قهرمانی دور نشویم


لیگ برتر والیبال نشسته آقایان در حالی از ابتدای آبان ماه در تهران آغاز می شود که سرمربی تیم والیبال نشسته ذوب آهن از حضور ملی پوشان زیاد تیم های شهرداری ورامین و شهر بابک و سخت شدن شرایط ماندن در میان مدعیان می گوید.

- ایسنا/اصفهان لیگ برتر والیبال نشسته آقایان در حالی از ابتدای آبان ماه در تهران آغاز می شود که سرمربی تیم والیبال نشسته ذوب آهن از حضور ملی پوشان زیاد تیم های شهرداری ورامین و شهر بابک و سخت شدن شرایط ماندن در میان مدعیان می گوید.

محمدرضا رحیمی در گفت گو با ایسنا، با اشاره به قرعه کشی این فصل لیگ برتر والیبال نشسته، اظهار کرد: چهارشنبه هفته گذشته در فدراسیون جانبازان و معلولان جلسه هماهنگی و قرعه کشی لیگ برتر والیبال نشسته انجام شد و بر اساس آیین نامه ای که به باشگاه ها ارسال شد قرار بود بر اساس شرایط فعلی کرونا مسابقات به صورت متمرکز برگزار شود، اما در جلسه قبلی شورای فنی فدراسیون صحبت هایی مبنی بر گرفتن مجوز و برگزاری رفت و برگشت مسابقات اعلام شد که با مخالفت تیم های شرکت کننده روبرو بودیم، چرا که تیم ها بر اساس آیین نامه بودجه خود را بسته و برنامه ریزی کرده بودند.

وی افزود: بنابراین در قرعه کشی انجام شده قرار شد مسابقات در چهار دوره مقدماتی رفت و برگشت در قالب متمرکز انجام شود و چهار تیم برتر راهی پلی آف ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش می کنیم از کورس قهرمانی دور نشویم

تلاش می کنیم از کورس قهرمانی دور نشویم