مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 05:052021-10-03پزشكي

کاهش دو ساله سن اهدای خون در مازندران/63 هزار واحد اهداء شد


مدیرکل انتقال خون مازندران ازکاهش دو ساله اهدای خون دراین استان و فراهم شدن اهدای خون برای داوطلبان 16 سال به بالا خبر داد.

- ذوالفقار تقوی شنبه شب در حاشیه بازید از پایگاه انتقال خون شهرستان آمل درگفتگو با خبرنگار مهر گفت: شرایط سنی برای بار اولی هایی که علاقمند به اهدای خون هستند، به شرط داشتن رضایت نامه از پدر و مادر یا فردی که سرپرستی آنها را برعهده دارد، امکان پذیر خواهد بود.

وی افزود: افرادی هم که سن آنها 65 تا 70 سال هست و به طور مستمر دوبار در سال خون اهدا می کنند، می توانند با تأیید پزشک مربوطه خون اهدا کنند.

درخواست انتقال خون مازندران از مردم برای اهدا خون مدیرکل انتقال خون مازندران با بیان اینکه نیاز به خون و فرآورده های خونی در استان دائمی است، از تمامی افرادی که توانایی اهدای خون را دارند، تقاضا کرد تا با مراجعه به پایگاه های انتقال خون سراسر استان برای تأمین خون های مورد نیاز بیماران اقدام کنند.

تقوی با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال حدود 63 هزار واحد خون در مازندران در مراکز خون گیری دریافت شد، تصریح کرد، با وجود کاهش حداقلی اهدای خون در شش ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال، خوشبختانه نیاز خونی استان تأمین شد، اما با توجه به شرایط کرونایی و مصرفی بخشی از فرآورده ای خونی توسط بیماران مبتلا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دو ساله سن اهدای خون در مازندران/63 هزار واحد اهداء شد

کاهش دو ساله سن اهدای خون در مازندران/63 هزار واحد اهداء شد