مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 05:252021-10-03پزشكي

افزایش2.5 برابری تخت های بیمارستانی استان سمنان در طول دوران کرونا


 ریئس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان از افزایش قابل توجه زیرساخت های درمانی و بیمارستانی این استان خبر داد و گفت: تخت های بیمارستانی استان در طول این مدت به 2.

- ایسنا/سمنان  ریئس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان از افزایش قابل توجه زیرساخت های درمانی و بیمارستانی این استان خبر داد و گفت: تخت های بیمارستانی استان در طول این مدت به 2.

5 برابر افزایش یافته که رقم قابل توجهی است.

دکتر نوید دانایی در نشست استاندار جدید سمنان با فرمانداران و روسای علوم پزشکی استان اظهار کرد: موفقیت های ستاد کرونا نتیجه تلاش استاندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرمانداران شهرستان های استان و کادر بهداشت و درمان و مدافعان سلامت در این استان بوده است.

وی با اشاره به درگیری های متعدد استان با موج های مختلف کرونا گفت: استان سمنان به دلیل قرار گرفتن در کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب، با خطر پیک های ابتلا به کرونا قراردارد.

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس با بیان اینکه کار همکاران ما برای مقابله با کرونا در بهمن ماه سال 98 و قبل از شروع همه گیری و به صورت پیش فرض آغاز و به مقابله با این بیماری رفتیم اضافه کرد: خرید تجهیزات مختلف از قبیل اکسیژن ساز و همچنین امکانات لازم از جمله دارو، از بهمن ماه سال98


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش2.5 برابری تخت های بیمارستانی استان سمنان در طول دوران کرونا

افزایش2.5 برابری تخت های بیمارستانی استان سمنان در طول دوران کرونا