مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 05:252021-10-03سياسي

قالیباف: طرح شفافیت در هفته های آتی در دستور کار مجلس قرار می گیرد


رییس مجلس از بررسی مجدد طرح شفافیت آراء نمایندگان در مجلس خبر داد و گفت: این طرح در هفته های آتی در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علنی برگزار می شوند و برای پخش این جلسات از طریق صدا و سیما بستری قانونی فراهم خواهد شد.

حاضران غایبان و آراء نمایندگان در جلسات کمیسیون ها به صورت عمومی منتشر می شود.

رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در جلسات بررسی طرح ها و لوایحی که مطابق اصل 85 قانون اساسی در کمیسیون های تخصصی یا مشترک مورد بررسی و تصمیم گیری قرار می گیرند به صورت علنی برگزار خواهند شد.

گزارش مأموریت های کاری نمایندگان مردم و مشروح مذاکرات ظرف یک ماه در اختیار عموم قرار خواهد گرفت سایر موارد نیز به تفضیل در متن این طرح آمده است.

   وی افزود: از عموم دلسوزان و پیگیران بحث شفافیت درخواست می کنم که تمامی جوانب این طرح را مدنظر قرار دهند و نتایج مهم این میزان از شفافیت در فرآیندهای کاری مجلس را در سطح جامعه تبیین کنند.

قالیباف خاطرنشان کرد: امیدوارم نمایندگان محترم نیز به این طرح مهم و ضروری رأی دهند و اگر هم نظر اصلاحی داشته اند در بررسی جزییات طرح نظراتشان را پیگیری کنند و با رأی خود مجلس را در عرصه شفافیت پیشتاز نهادهای قانونی کشور سازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: طرح شفافیت در هفته های آتی در دستور کار مجلس قرار می گیرد

قالیباف: طرح شفافیت در هفته های آتی در دستور کار مجلس قرار می گیرد